Ένα ιστολόγιο για όσους αγαπούν τις ηλεκτρονικές κατασκευές...

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Φωτεινή μπάρα LED για φώτα αυτοκινήτου.

 

Η κατασκευή ξεκίνησε όταν η γυναίκα μου, μου είπε πόσο πολύ της άρεσε το εφέ που κάνουν τα φλάς του AUDI. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου άρεσε πολύ αυτό το εφέ με τα φλάς να δουλεύουν σαν τρεχαντήρι δείχνοντας την κατεύθυνση που θα στρίψει το όχημα.

Φυσικά η μπάρα LED που είναι adressable RGB LEDs μπορεί να κάνει και άλλα πράγματα, όπως να ανάβει ολόκληρη κόκκινη με το φρενάρισμα ή άσπρη με την όπισθεν ή να συνδυάζει τα δύο φλάς σε alarm. Μπορεί ακόμη να συνδυάσει τα alarm με το φρενάρισμα ανάβοντας τα υπόλοιπα led κόκκινα. Έχω προσθέσει και ένα εφέ σβησίματος των LED σαν κουρτίνα αντί απλώς να σβήνουν όλα μαζί.


Το κύκλωμα βασίζεται σε ένα ATMEGA8 (ή ATMEGA328) και έχει μια σειρά από διαιρέτες τάσης για να πάρει input από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου που λειτουργούν στα 12V. Έχει προστεθεί ένα μικρό DC-DC converter για να τροφοδοτηθεί ο μικροελεγκτής.



Αν υπάρχει κανείς που θέλει να το κατασκευάσει υπάρχει πλακέτα από αυτές που τύπωσα.

1 σχόλιο:

Count down timer - χρονικό αντίστροφης μέτρησης

Μια απλή κατασκευή χρονομέτρου με αντίστροφη μέτρηση. Μπορεί να μετρήσει μέχρι 100 λεπτά με βήμα του ενός δευτερολέπτου. Είναι ιδανικό για ...