Ένα ιστολόγιο για όσους αγαπούν τις ηλεκτρονικές κατασκευές...

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Electric fence - Ηλεκτρικός φράκτης


Πρόσφατα μου ζητήθηκε να φτιάξω το ηλεκτρονικό κύκλωμα από έναν ηλεκτρικό φράκτη. Η σχεδίαση του κυκλώματος  ανήκει στον  Radu Motisan και είναι δημοσιευμένη εδώ.  Στη δημοσίευση υπάρχει το σχέδιο καθώς και το τυπωμένο της κατασκευής.
Απλά εγώ έκανα δική μου πλακέτα και κάποιες μικροαλλαγές.


Η κατασκευή παράγει μια διακοπτόμενη σειρά παλμών η οποία εφαρμόζεται πάνω σε ένα πηνίο πολλαπλασιαστή αυτοκινήτου, αυτό με τη σειρά του παράγει μια υψηλή τάση η οποία συνδέεται με το σύρμα ηλεκτρικής περίφραξης και απωθεί τα ζώα που ακουμπάνε το σύρμα.
Η κατασκευή για να ολοκληρωθεί πρέπει να τοποθετηθεί εξωτερικά της πλακέτας το πηνίο πολλαπλασιαστής, μια μπαταρία αυτοκινήτου για την τροφοδοσία και ένα κουτί πλαστικό στεγανό από υγρασία. 

Το ηλεκτρονικό κύκλωμα στην ιστοσελίδα της δημοσίευσης έχει κάποια μικρολάθη οπότε δημοσιεύω το δικό μου σχέδιο.


Οι πλακέτες έγιναν παραγγελία σε εργοστάσιο παραγωγής και αριστερά μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα.

Τα αρχεία της πλακέτας μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Υπάρχουν κάποιες πλακέτες περίσσευμα αν ενδιαφέρεστε στείλτε μήνυμα.










3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα ενημερωστε μου Εάν υπάρχει περισεμα κάποιας πλακέτας το τηλέφωνο μου είναι 6974640197

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πάνο, έχω κάποιες πλακέτες, στείλε μου μήνυμα στο markos.lasernet@gmail.com για να πουμε περισσότερα εκεί.

      Διαγραφή

Count down timer - χρονικό αντίστροφης μέτρησης

Μια απλή κατασκευή χρονομέτρου με αντίστροφη μέτρηση. Μπορεί να μετρήσει μέχρι 100 λεπτά με βήμα του ενός δευτερολέπτου. Είναι ιδανικό για ...